Alternatif Turlar

Safari, kanyon, rafting gibi eğlencenizi katlayacak turlar düzenliyoruz

Eğlenceli Organizasyonlar

Türk hamamı, boot party gibi organizasyonlar düzenliyoruz.

Özel Lokasyonlar

Kapadokya, Pamukkale, Manavgat gibi eşsiz lokasyonlara sizleri ulaştırıyoruz.

Hakkımızda

Turizm sektöründe 30 yılı aşkın süredir hizmet veren köklü bir firma olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

BY YÜKSEL olarak, Side'nin benzersiz doğal güzellikleri ve tarihi zenginlikleriyle dolu atmosferinde unutulmaz deneyimler sunuyoruz. Doğa ve macera tutkunları için özel olarak tasarlanmış turlarımızla, Side'nin eşsiz güzelliklerini keşfetmek için sizi bekliyoruz. Antik kent Side, Akdeniz'in mavi sularıyla buluştuğu eşsiz bir noktada yer alır. Tarihi dokusu, antik tiyatrosu, kalıntıları ve limanıyla Side, ziyaretçilere büyüleyici bir yolculuk sunar. Tarihi gezilerimizde, uzman rehberler eşliğinde Side'nin geçmişine yolculuk yapacak ve antik dönemin izlerini keşfedeceksiniz.

BY YÜKSEL olarak, doğayla iç içe bir deneyim yaşamak isteyenleri heyecan dolu aktivitelerimizle buluşturuyoruz. Side'nin muhteşem kumsalları ve temiz deniziyle ünlü olduğunu biliyoruz. Deniz turu ve aktivitelerimizde, güneşin tadını çıkarırken su sporlarıyla da keyifli vakit geçirebilirsiniz.Ayrıca, jeep safari turlarımızla Side'nin gizli kalmış doğal güzelliklerini keşfetmeye ne dersiniz? Off-road araçlarımızla macera dolu bir yolculuğa çıkacak ve unutulmaz manzaralar eşliğinde eğlenceli anlar yaşayacaksınız. Profesyonel rehberlerimiz, sizlere bölgenin en güzel noktalarını gösterecek ve unutulmaz bir deneyim sunacak.

Eşsiz deneyimler ve keyifli anlar için bize katılın!

Hizmetlerimiz

FOTO GALERİ

Bizden Kareler

SİZDEN GELEN DEĞERLİ YORUMLAR

Müşteri Yorumları

BY Yüksel ile yaptığımız Side turu harikaydı! Rehberlerimiz çok bilgili ve yardımseverdi. Antik Side'nin tarihini ve kültürünü keşfetmek için mükemmel bir fırsattı. Deniz turu da muhteşemdi, kristal berraklığındaki suların keyfini çıkardık. Son olarak, jeep safari turu gerçekten heyecan vericiydi. Doğanın içinde macera dolu bir yolculuk oldu. Kesinlikle herkese tavsiye ederim!

Icon
Muhabir

Ferhat Coştur

"Geçen hafta BY Yüksel ile Pamukkale turuna katıldık ve harika bir deneyim yaşadık. Turumuz boyunca rehberlerimiz ilgili ve bilgilendiriciydi. Pamukkale'nin eşsiz doğal güzelliği karşısında hayran kaldık. Ayrıca, rafting aktivitesi de çok eğlenceliydi. Tur boyunca güvenliğimizden emin olmak için ellerinden geleni yaptılar. Herkese BY Yüksel'i deneyimlemelerini tavsiye ederim!"

Icon
İşletme Sahibi

İsmail Kara

Bizimle İletişime Geçmek İster misiniz?

Turlar ve Bölgeler hakkında Bilgiler

Haberler

Tekne Turu
03.05.2024 12:38

Side gibi eşsiz doğa harikası güzelliklere ev sahipliği yapan bir tatil beldesinde tatil yapıyorsanız özellikle Side’nin en güzel oldu...

Devamını Oku
Side Jeep Safari
03.05.2024 12:35

Side gibi eşsiz doğaya ve güzelliklere sahip bir tatil beldesinde keyifli bir tatil planlıyorsanız sizlere tatilinizi renklendireceğiniz ve...